2140 fékrendszer légtelenítése

Íme a tuti módszer mellyel egy hét alatt......

Ja nem.

Szóval a tuti módszer mellyel 15 perc alatt minden levegőt eltávolíthatunk 2140-es fékrendszerünkből.

Első nagyon fontos lépés a biztonsági szelep dugattyújának rögzítése középállásban egy megfelelő tüskével.

Szükségünk lesz egy segédre a pumpáláshoz ( nálam mindig szegény feleségem az áldozat, de legalábbmegvan a fitness edzés ),

kompresszorra ( max. 1,5 bar állandó nyomásértékű kimenő levegővel ) és egy olyan fékolajtartály tetőre,

amelybe nem sajnálunk belefúrni egy belső nélküli felni autószelepét.

Egy kerékfújó kézieszközt csatlakoztatunk a szelepre, majd valamilyen oldható kötéssel( létezik oldható műa. kötöző ) megoldjuk a ravasz működtetését.

Hú, itt valaki lehagyta a fékbetéteket és a dobot.

Így semmi esetre ne kezdjünk bele a légtelenítésbe és bár az elején nem írtam, de ildomos felemelni az autót és a kerekeket is leszerelni.

Ja, és a motorháztetőt is nyissuk ki.

Na, elég a mókából....

 

A légtelenítést a legtávolabbi ponttól kezdve, tehát hátsó kerék, jobb oldal szépen kezdjük el a légtelenítést, figyelve arra,

hogy a fékerőszabályzó nem gátolja e a folyadék vagy a gáz áramlását.

Figyelem !

Az első féknyereg kis dugattyúi a hátsó fékkörön vannak !

A levegőnyomás levétele után minden munkahenger légtelenítése után ellenőrizzük a fékolaj szintjét !

Jótanács !

A hátsó fékmunkahengereket 2 évente egyszer szét kell nyomatni és kipucolni, ahhoz, hogy megfelelően működjenek, az elsőket

meg minden tavasszal megjáratni.

Én évente fékolajat is cserélek.

 

ENJOY !

 

 

 

 

Premium Downlaod Templatesby bigtheme.org

Дървен материал от emsien3.com

Online bookmaker Romenia bet365

Germany bookmaker bet365 review by ArtBetting.de