KIM 10-50

Az 1940-ben elkészült KIM-10-50 volt a gyár első saját tervezésű kocsija. A kisautó a harmincas években megfogalmazott igényre született.

M400

Az 1947-től készülő 400-as Moszkvics az Opel Kadett K38 négyajtós karosszériájú változatának másolata.
 

M401

Ez a széria a 400-as modellhez képest  egy modernizált motort kapott.

M402

A 60-as évektől új szelek fújtak az autóiparban, 1965-re kifejlesztettek egy önhordó karosszériát, melybe az ismét továbbfejlesztett (MZMA-402), ám lényegileg változatlan motort építették.

M403

A 403 néven megvalósult kocsi igen jól sikerült. Az új kocsiszekrény tervezését az olasz Pininfarina stúdióra bizták.. 

M407

A Brüsszeli autókiállításon 1958 augusztusában ez a kocsi aranyérmet szerzett. Ezzel a Moszkvics nemzetközi viszonylatban is felhívta magára a figyelmet. 

M408

A kor divatjának megfelelően az autón sok krómdísz volt, vonalvezetése követte az Amerikából akkoriban átvett fecskefarkú kialakítást. Egy igen szép, harmonikus külsejű kocsi volt a 408-as modell.

M412

 A sikeres BMW-1500 típus akkoriban igen korszerű, alublokkos, hüvelyes motorjának tervei alapján kisebb módosításokkal 1967-től kezdték gyártani.

M2140

A 2140-est sokan kedvelték olcsó ára, erős motorja, jó fékje, és strapabíró kialakítása miatt.

M2141 - Aleko, Szvjatogor

A 2141-eshez a Simca - 1307/1308 típus ( a későbbi Talbot Solara) lett a minta. Ez a kocsi 1976-ban az Év Autója címet nyerte. A motor beépítése és a hajtáslánc az Audi szerkezetét másolta. Az új modell az ALEKO nevet kapta.

Premium Downlaod Templatesby bigtheme.org

Дървен материал от emsien3.com

Online bookmaker Romenia bet365

Germany bookmaker bet365 review by ArtBetting.de