M2141 - Aleko, Szvjatogor

A 2141-eshez a Simca - 1307/1308 típus ( a későbbi Talbot Solara) lett a minta. Ez a kocsi 1976-ban az Év Autója címet nyerte. A motor beépítése és a hajtáslánc az Audi szerkezetét másolta. Az új modell az ALEKO nevet kapta.

 

Aleko 21412 Szvjatogor 214122

Szvjatogor 214100

Gyártási időszak

1989-1997 1997-

1997-

Kocsiszekrény

acéllemez,önhordó,zárt acéllemez,önhordó,zárt

 acéllemez,önhordó,zárt

változatok

2335 pickup  

 

ajtók száma

4+1 4+1

4+1

ülések száma

5 5

5

Méretek

   

 

hosszúság (mm)

4345 4345

4345

szélesség (mm)

1690 1690 1690

magasság (mm)

1400 1400

1400

nyomtáv elöl/hátul (mm)

1440/1415 1440/1415 1440/1415

tengelytáv (mm)

2580 2580 2580

szabad magasság (mm)

185 185 185

menetkész tömeg (kg)

1080 1090 1090

megeng. össztömeg (kg)

1480 1490 1490

csomagtér térfogata (lit)

470/1270 470/1270 470/1270

üzemanyagtartály (lit)

55 55 55

 

   

 

Motor

   

 

típusjel

UZAM 3310 UZAM 3317 VAZ 2106

hengerek száma

4 4

4

elrendezés

soros

soros

soros

gyújtási sorrend

1-3-4-2 1-3-4-2

1-3-4-2

furat/löket (mm)

82/70 85/74,9 79/80

lökettérfogat (ccm)

1478

1700 1568

sűrítési viszony

8,8:1 8,5:1

8,5:1

szelepek

2db/SOHC/lánc

2db/SOHC

2db/SOHC

teljesítmény (kW/LE / 1/min)

53,5/73/5500 65/89/5400

55,5/76/5400

nyomaték (Nm / 1/min)

112/3450 133/3000

124/3000

karburátor

DAAZ/SOLEX? DAAZ/SOLEX?
+katalizátor
DAAZ/SOLEX?
+katalizátor

elektromos rendszer

12V/generátor

12V/generátor

12V/generátor

 

   

 

 

   

 

Hajtáslánc

   

 

tengelykapcsoló

1 tárcsás/száraz

1 tárcsás/száraz
(VALEO)

1 tárcsás/száraz
(VALEO)

nyomatékváltó

kézi / 5+R kézi / 5+R

kézi / 5+R

áttételi arányok

   

 

I.

3.308:1 3.308 vagy 3.545:1 3.308 vagy 3.545:1

II.

2.050:1 2.050:1 2.050:1

III.

1.367:1 1.367:1 1.367:1

IV.

0.946:1 0.946:1 0.946:1

V.

0.69:1 0.732:1 0.732:1

R

3.375:1 3.357:1 3.357:1

főáttétel

4.1:1 3.9:1 3.9:1

kerékhajtás módja

féltengelyek/első féltengelyek/első féltengelyek/első

 

   

 

Kerékfelfüggesztés

   

 

első

független,McPherson,
tekercsrugókkal,
hidraulikus lengéscsillapítókkal,
kanyarstabilizátorral
független,McPherson,
tekercsrugókkal,
hidraulikus lengéscsillapítókkal,
kanyarstabilizátorral
független,McPherson,
tekercsrugókkal,
hidraulikus lengéscsillapítókkal,
kanyarstabilizátorral

hátsó

csatolt,hosszanti lengőkaros,
tekercsrugókkal,
hidraulikus lengéscsillapítókkal
csatolt,hosszanti lengőkaros,
tekercsrugókkal,
hidraulikus lengéscsillapítókkal
független,McPherson,
tekercsrugókkal,
hidraulikus lengéscsillapítókkal,
kanyarstabilizátorral

gumiabroncsok mérete

165/80R14 175/70R14

175/70R14

kormánymű

fogasléces fogasléces,kívánságra
szervo
fogasléces,kívánságra
szervo

Fékrendszer

hidraulikus, kétkörös,
vákumos fékrásegítővel,
terhelésfüggő fékerő-
szabályzóval
hidraulikus, kétkörös,
vákumos(LUCAS) fékrásegítővel,
terhelésfüggő fékerő-
szabályzóval

hidraulikus, kétkörös,
vákumos(LUCAS) fékrásegítővel,
terhelésfüggő fékerő-
szabályzóval

első kerékfék

tárcsa/kétdugattyús,
úszónyerges
tárcsa/kétdugattyús,
úszónyerges

tárcsa/kétdugattyús,
úszónyerges

hátsó kerékfék

dob/szimplex dob/szimplex

dob/szimplex

rögzítőfék

mechanikus, hátsó
 kerékre hat
mechanikus, hátsó
 kerékre hat

mechanikus, hátsó
 kerékre hat

Menetteljesítmények

   

 

legnagyobb sebesség (km/h)

145 160

158

A teljesen megterhelt gépkocsi
gyorsulása 0-100km/h
 vagy *0-80km/h (s)

20 14,9 14,9

fordulókör sugár (m)

5,5 5,5

5,5

átlagfogyasztás
 (lit/100 km, gyári adat)

7 8,1

8

 

Premium Downlaod Templatesby bigtheme.org

Дървен материал от emsien3.com

Online bookmaker Romenia bet365

Germany bookmaker bet365 review by ArtBetting.de